سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41 تعداد نوشته های امروز : 0×
معرفی پژوهشگر برتر کشوری به عنوان رئیس موسسه آموزش عالی پارس
  • تیر ۱۰, ۱۴۰۳ ساعت: 12:35
  • شناسه : 1076

    معرفی پژوهشگر برتر کشوربه عنوان رئیس جدید دانشگاه پارس مهر درجلسه مورخه۴۰۲٫۲٫۱۴۰۳ هیأت امنای موسسه آموزش عالی پارس مهر جناب آقای دکتر قرائتی به عنوان رئیس جدید این واحد آموزش عالی انتخاب گردید. به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی پارس ؛ این تصمیم در راستای دستورالعمل های جدید وزارت علوم و به منظور ارتقاء […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    معرفی پژوهشگر برتر کشوربه عنوان رئیس جدید دانشگاه پارس مهر

    درجلسه مورخه۴۰۲٫۲٫۱۴۰۳ هیأت امنای موسسه آموزش عالی پارس مهر جناب آقای دکتر قرائتی به عنوان رئیس جدید این واحد آموزش عالی انتخاب گردید.

    به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی پارس ؛ این تصمیم در راستای دستورالعمل های جدید وزارت علوم و به منظور ارتقاء کمی و کیفی فعالیت موسسات دانشگاهی صورت گرفته تا زمینه تداوم رشد و تعالی تنها موسسه آموزش عالی فعال در شهرستان مهر تسهیل گردد.

    لازم به ذکر است دکتر قرائتی از پژوهشگران برتر کشور با کارنامه موفق علمی از قبیل ۳۳مقاله چاپ شده خارجیISI و تعداد۹۰مقاله داخلی ، ۱۲طرح تحقیقاتی و مولف شش کتاب منبع درسی در رشته فیزیک می باشد.

    وی تا قبل از بازنشستگی علاوه برتدریس، ریاست دانشگاه پیام نور استان فارس و مدیریت گروه فیزیک آن دانشگاه  را عهده دار بوده و در سال ۱۳۹۲ به عنوان پژوهشگر برتر کشور انتخاب شده است.

    امید است با استفاده از دانش و تجربیات این استاد گرانقدر شاهد پیشرفت روز افزون این موسسه آموزش عالی باشیم.

       

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیر سایت ،  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.