سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41 تعداد نوشته های امروز : 0×
بازدید دانشجویان از شرکت پارسیان سپهر مُهر
  • خرداد ۱, ۱۴۰۲ ساعت: 18:02
  • شناسه : 569

    در راستای آشنایی بیشتردانشجویان با صنعت و کارهای اجرایی گروهی از دانشجویان رشته های مهندسی نفت ومهندسی شیمی در تاریخ اول خرداد ماه  ۱۴۰۲ به سرپرستی مهندس قاسم خلفانی مدیرگروه آموزشی شیمی موسسه آموزش عالی پارس با همراهی استاد رضایی واستادسرکار خانم صفری به بازدید از پالایشگاه پارسیان سپهر پرداختند. در ابتدای ورود آقای حبیبی […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    در راستای آشنایی بیشتردانشجویان با صنعت و کارهای اجرایی گروهی از دانشجویان رشته های مهندسی نفت ومهندسی شیمی در تاریخ اول خرداد ماه  ۱۴۰۲ به سرپرستی مهندس قاسم خلفانی مدیرگروه آموزشی شیمی موسسه آموزش عالی پارس با همراهی استاد رضایی واستادسرکار خانم صفری به بازدید از پالایشگاه پارسیان سپهر پرداختند.

    در ابتدای ورود آقای حبیبی مسئول روابط عمومی پارسیان سپهر (سایت مهر) به اساتید ودانشجویان حاضر خیر مقدم گفته وهماهنگی های بازدید را انجام داد که با توجه به گرمای هوا بازدید میدانی در همان ابتدای ورود و ساعات اولیه روز انجام شد.

    سپس در سالن جلسات مجتمع که با قرائت قرآن وسرود جمهوری اسلامی آغاز شد و آقای حبیبی مجددا ضمن خوشامد گویی در خصوص اهداف و شرایط کلی پالایشگاه توضیح داد .

    پس از وی مهندس طاهرزاده به ارائه اطلاعات فنی وچگونگی فرایند استحصال اتان ،توضیح عملکرد برج های تقطیر و واحد های خنک کنده پرداخت در پایان جلسه نیز دکتربیگلریان مسول ایمنی سایت درمورد مسایل حوزه ایمنی وضروت احتمام به این بخش برای دانشجویان صحبت کرد.

    لازم به توضیح است شرکت پارسیان سپهربه منظور جداسازی هیدروکربن های ارزشمند مثل اتان در کنار پالایشگاه پارسیان در شهرستان مهر قرار گرفته وظرفت فراورش بیش از هفتاد میلیون متر مکعب گاز در روز را دارد این مجموعه صنعی که از زمان طراحی به علت تحریم ها متوقف مانده بود در ماه های پایانی سال ۹۴ بادستور ویدیوکفرانسی رِییس جمهور کلنگ زنی و در سال ۱۳۹۹ به بهره بردای رسید .

       

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیر سایت ،  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.