سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41 تعداد نوشته های امروز : 0×
دوران دانشجویی در معنای راستین خود، یگانه و تکرارناپذیر است
  • آذر ۱۶, ۱۴۰۲ ساعت: 8:26
  • شناسه : 685
    رئیس دانشگاه پارس:

    دکتر تیمور قاسمی رئیس موسسه آموزش عالی پارس ، طی پیامی ۱۶ آذر ، روز دانشجو را تبریک گفت. متن این پیام به شرح ذیل است: باسلام و احترام در تاریخ میهن عزیزمان، شانزدهم آذر ماه نماد استبداد ستیزی و مبارزه با استکبار دانشجویانی است که با نثار جان خویش سندی دیگر از روح میهن […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ
    دکتر تیمور قاسمی رئیس موسسه آموزش عالی پارس ، طی پیامی ۱۶ آذر ، روز دانشجو را تبریک گفت. متن این پیام به شرح ذیل است:
    باسلام و احترام
    در تاریخ میهن عزیزمان، شانزدهم آذر ماه نماد استبداد ستیزی و مبارزه با استکبار دانشجویانی است که با نثار جان خویش سندی دیگر از روح میهن پرستی، آزادی خواهی و استقلال طلبی فرزندان این سرزمین را بر جریده عالم ثبت نمودند.
     اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حماسه آفرین ۱۶ آذر، این روز با شکوه را به دانشجویان عزیز که به فرموده رهبر معظم انقلاب، امید آینده و ذخیره حیاتی کشور هستند، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
    براستی سرمایه انسانی این سرزمین منبع بی بدیلی است که دانشگاهیان گرانقدر، بویژه دانشجویان عزیز این مرز و بوم، تبلور عینی آن هستند.
     چراکه دانشجو و دوران دانشجویی در معنای راستین خود، یگانه و تکرارناپذیر است آری دانشجو یعنی وجودی آکنده از میل به دانستن؛ انگیزه ای سرشار برای ساختن جهانی بهتر؛ نشاطی پیوسته برای خدمت به بشریت؛ شوری مستمر برای اجرای عدالت؛ و جوانی مصمم برای خودسازی. و چنین است که دانشجو روزش یگانه می شود و پرمعنا. پس ، این ایام تکرارناپذیر را قدر بدانیدو با تقبل مسئولیت اجتماعی بیشتر، در ارتقاء فرهنگی و علمی کشور تاثیرگذارتر باشید که آینده ایران اسلامی در دستان شماست.
    دکتر تیمور قاسمی
    رئیس موسسه آموزش عالی پارس
       

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیر سایت ،  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.